Thursday, June 8, 2017

Somdej Wat Rakhang

Somdej Wat Rakhang
material : Holy Mixed Powder


WA: +6281260033128
thailandamuletscenter@gmail.com

1. Bring Luck
2. Maha Metta Universal (liked by many people)
3. It is suitable to help deeper meditation
4. Supernatural Protection

Wat Rakhang is one of Thailand's most famous monasteries. Somdej Toh is a bhikkhu who is highly respected by the King and loved by the people, ever settled down and became the monastery here.

He is known for finding Paritta Jinapanjara (Jinabunchorn), a powerful protection paritta by inviting the powers of the Buddha and the arhat and other protective creatures. In Thailand the Jinapjara paritta is known as one of the strongest protective paritas that ever existed and taught by Somdej Toh.

Indonesian:

1. Keberuntungan

2. Maha Metta Universal (disukai oleh banyak orang)

3. Sangat cocok untuk membantu meditasi lebih dalam

4. Proteksi Gaib



Wat Rakhang adalah salah satu vihara kerajaan yang sangat terkenal di Bangkok. Somdej Toh adalah bhikkhu yang amat dihormati oleh Raja dan dicintai para umat, pernah menetap lama dan menjadi kepala vihara disini. 

Beliau terkenal karena menemukan Paritta Jinapanjara (Jinabunchorn), yaitu paritta perlindungan yang kuat dengan mengundang kekuatan para Buddha dan arahat serta makhluk pelindung lainnya. Di Thailand paritta Jinapanjara dikenal sebagai salah satu paritta perlindungan terkuat yang pernah ada dan yang diajarkan oleh Somdej Toh.